Sunday 28 November 2010

taktik keji busuk saye :)

yes taktik keji saye menjadi. berbekalkan muke kasihan ala2 kucing nak beranak kene tinggal bawah jembatan. sy merungut rengek serta bermanja manjaan dgn mama terchenta saya. demi apa? ya. demi meminta duit extra untuk membiayai kos ongkos proses pembuatan spek atau cermin mata baru saya. al maklumlah selepas berlaku tragedi bencana disaster terhadap anak no 2 saya yang bernama yari sulman itu. maka sy memerlukan duit secara drastik. namun plan yang telah sekian lama sy impikan perlu juga dilaksanakan. sehubungan dgn itu. tanpa menoleh kiri kanan saya terpaksa menjalankan plan B. meminta tolong dari mama. yeah itulah plan sy. atau mungking itu adalah plan A yg berubah jd plan B dan kemudian jadi plan A balik semule. x kesahla. yang penting menjadi. ~ngee :D senyum.senyum.senyum. mari senyum bersama saya. yeah :D








footnote:ingat pas kene mrh kaw.kaw dgn mama pg td duit yg diimpikan dah terbang melayang rupenye kembali juge die kedalam sangkar ye. yeah sy syg mama sy :)