Sunday 23 January 2011

ugly betty tiru saye?

heya people
whoa. melampau. melampau. melampau. hari ini sahaje dah tiga entri ditulis. tiga. tiga okay. mungkin sebab pemilik blog baru sahaje menukar layout belakang yang lebih canggih serta bergemerlapan ini. tapi bukan itu yang nak diperkatekan sekarang ini.

okay. mase tengah melakukan perkara normal sekejap tadi. tibetibe terpikir. aku orang johor. dalam kelas seramai lapanbelas orang. aku seorang orang johor. hurm. dan aku orang jawa. dalam lapanbelas orang dalam kelas aku seorang saje orang johor dan jawe. tibetibe aku terase aku macam ugly betty. yelah dalam cerita ugly betty die seorang saje yang mexican. dan dalam kelas aku seorang saje yang jawe. itu saje yang aku nak bagitahu. macam yang aku cakap tadi. aku teruja sebab dah tukar layout yang menepati citarasa pengguna. sekian.




ni ugly betty






ni aku. uncensored ni taw!


same?






footnote: jangan kate saye ade jerawat. sekian.