Monday 25 April 2011

aksi tidak memasal.

hei.

haa.. tgk salam kat ats tu. pendek jek kan. mengapakah? ntahlah. sekarang ni rase sampah. rase nak tumbuk semua muka budak yang ade dekat dpn aku. haa tgk laptop aku dah terkelip-kelip. takut kene tumbuk lah tu. tapi memang btol naseb baik rumate aku org kalau rumate aku kucing ke burung ke ikan mas ke. erm yela guna haiwan cecomeyl jela. agaknye dah lame dy x pepasal kene maki. haa sampai macam tu sekali ape yang aku rase.

tgk beg. x puas hati. tgk katil. x puas hati. tgk cermin x puas hati. tgk muke sendiri. hah. cantik. tetap x puas hati. tgk rumate x puas hati. tgk bakal rumate x puas hati. tgk arifah zainal. x puas hati. tgk koridor. x puas hati. tgk laptop. haa dy terkelip-kelip balik. takutlah tu. x puas hati. tgk bilik x puas hati. tgk baju x puas hati. tgk glee. x puas hati. tgk toilet. x puas hati. tgk tong sampah. huh. banyak sampah. x puas hati. alah nak bagi senang cerita senang paham. tgk semua bende pon x puas hati. ntah ape yang x dipuas hatikan pon aku x taw. arifah kate. kawan bulanan nak datang. haishh xkanla. rajin betol kawan bulanan aku nak datang selalu. ingat aku tokey ehem ehem ke ape. okay habes disitu. tgk x puas hati dengan kawan bulanan lah pulak. eh baik x yah bangkit lah pape isu pon. mesti x puas hati punye. knape ni. knape ntah. suhu bilik pulak macam duduk dalam loji taik gajah. giler panas. erk macam tauhu jek suhu loji taik gajah. erm ye tempe. tapi memang serius. rase nak marah. nak mengamuk. nak bawak parang pastu meroyan macam orang duludulu. tapi makhluk bernyawa yang ade dekat dgn aku sekarang ni cume rumate. giler ape tetibe nak tibai rumate. nanti masuk surat khabar. aku jugak femes. haa mase nilah mak ayah aku cakap. ye. dialah anak saya. siap gune bahase baku lagi kau. hadoi. aku pon x paham agaknye teori arifah zainal tu boley pakai jugak kot. hurm dahla g tido. sekian. #_#






oh monyet. x puas hati jugak.



footnote: mintak mahap ye rumate. aku memang rase nak bg pelempang kat orang for no reason. ntah pesal ntah x pepasal.