Friday 29 April 2011

ikot orang bile nak tersentuh

hey peeps

bile aku bce blog arifah zainal. entri die untuk bakal pemilik hati. kaau nak bce klik kat sini tibetibe aku tersentuh. haha. memang lawak bile aku yang cakap macam ni. tapi betul. aku memang tersentuh. aku rase aku bertuah. bile buat kesilapan dulu. tak pernah pikey. x penah pikey tuhan x penah pikey mak ayah. dan yang paling kesian x penah pikey diri sendiri. tgk betape jahil nye pijun sulman. bile dah dikecewekan pon maseh x pikey lagi. kesian. kesian tgk org name pijun sulman ni. hati x pernah sedar. otak x pernah pikey. so jgn la jd mcm dy.

buat bakal pemilik hati.

harap bile kite jumpe. bagaimane keburukan saye yang awak akan nampak nanti. itulah juga kesempurnaan saya di hati awak. insya-Allah. saye juga begitu. bile jodoh melintasi kite. harap saye sedar kewujudan awak dan awak sedar kewujudan saye.

sekian





ni lah arifah zainal. cantik? tgk lah dy pki skirt labuh lagila cantik.
~tgn kat dade, mate ke atas~

haa inila gaye nye. haha.




footnote:huruf 'j' dekat keyboard tercungkil keluar. macam mane nak btolkan? haisshh