Friday 8 July 2011

bile aku jadi orang rumah

yo peeps.

huis lame bebeno rasenye tak update dengan ikhlasnye blog ni. semuenye update game 10 tu. tader hal. yg penting game tu habes da. haha. jgnlah follower aku sumer dah x bce blog aku da. 42 org tu jelah yg aku ade. tapi kalau nk bertamabh pon lagi bebesar hati aku.

haa nak cakap ni. aku dah pindah umah sewe baru. alah baru tak baru jugaklah. da dekat sebeulan dah pon. dah nk kene byr duit sewe dah. mahaplah lambat siket nak cerite. sekarang ni kemain susah nak carik internet tu yg jd macam tu.

haa tu jela kot setakat ni. idea banyak tapi datang mase xde internet. pastu mulela sebok pikey 'huishh kalau ade internet dah update blog dah skang ni' pastu bile ade internet, dy punye blur lembu lagi bijak. hadoi.

haaa tgklah gmbr rumah aku. aku amek gmbr housemate aku yg cun cun jek bg korang tgk. yg x cun ade kat belakang cuci toilet. tgk pepuas sape nak no fon contact aku. aku bg terus. dun worry. ^^























































































eh x kuar ke gambar. laptop korang lambat kot. cube refresh. try tgk bloeh x kuar gmbr. bwh ni ade lagi.







































































































eh xde jugak ke? haa memang sengaje aku x letak. amboi korg kalau letak gambar awek cun kemain korang ea. sanggup lah refresh banyak kali tkut xdpt loading gmbr. haa xde mkneye aku nk letak gmbr rumah aku. ni rumah anak dare. kalau nak tgk ade due pilihan. tukar jantina atau masuk meminang. sekian.



footnote: kalau nk meminang yang lawa harge mahal siket.

1 comment:

Ms. Dot said...

hek eleh pijun,,tertipu rasanya...adoilaa...:)