Thursday, 18 August 2011

orang cantik banyak masalah. benarkah.


salam ramadhan.

ade kawan aku cakap orang cantik banyak masalah. betol ke. puas aku perhati sejak aku dgr statement tu.

sebelum tu aku nk cakap. kepade orang yg cantik dan perasan cantik. mintak maaf kalau x setuju.


1. masalah peminat ramai sangat

biaselah cantik kan. semua lelaki pon nak. tambah lemah lembut lg kan. lelaki mane x cair. tapi diri sebenar tuhan saje yang taw.

2. x reti nak selesaikan masalah kecik

haa yg jd bnyk masalahnye sbb diorg ni x reti nk selesaikan masalah kecik. mne taknye. orang cantik lawa ni otomatik dpt bantuan sewajarnye dari semue pihak. haish. bertuah

3. selalu dpt boyfriend kuat cemburu.

mne x cemburu, dah awek lawa. yg boyfriend plak muke setakat mcm keropok x goreng. kire macam cukop bertuah giler dpt awek cun. tu yg kuat jeles tu.

4. selalu perasan kawan dengki.

haa ni selalu berlaku. dy perasan asyik ade orang nak betray dy la. ade orang duk tiru gaye dy la. ntah pape. maybe org duk ngumpat dy sbb jenis suke duk perasan cun agaknye. kite pon xtaw kan.

5. banyak musuh.

weh serius weh. banyak musuh kot org cantik ni baik lelaki mahupun perempuan. kalau perempuan mestila kes jeles kan. dah dy cantik yg lagi sorang tu plak gemuk pendek berjerawat mne x jeles member tu kan. klu lelaki plak mesti kes kene reject. biaselah konon yakin giler nak g usya sekali kene reject x ke malu member tu.


erm banyak lagilah masalahnye. tu x termasuk subject utame nk kene rogol, simbah asid rompak rogol kene rasuk hantu segale bagai. ni bru masalah peribadi ni. nak wat mcm mane kan. Allah maha adil. mungkin dy x bg aku ni kecantikan. tapi dy jugak x bg aku masalah macam yg aku sebut dekat atas tu. dy cume bg aku masalah duit jek. biase orang cantik lawa ni kaye takpon balak diorg kaye so masalah duit ni x wujud kot untuk diorg. haha

orang x lawa biase balak pon xde tu yg susah sket tu. maybe ade jek pasni orang duk dtg bersemuke dkt aku apsal aku ni duk anti sgt org cantik. sebok sebar mesej dalam blog x baik judge orang segale bagai.

helo ni aku x judge pon. ni aku perhati. aku perhati sekeliling aku. so sori lah kalau ade terase tapi mmg aku prejudis kt orang lawa pon sebab ramai orang prejudis dekat orang x lawa macam aku.





hurm. lisa pon ade masalah jugak.
lisa x gheti sebur arhg.





alarh u. i pon susah jugak. tak tahu pilih lelaki yg mne satu.
susahla jadi cantik ni.




footnote: tapi aku tetap syg diri aku. kalau nak kejarkan kecantikan tapi diri merane nak buat ape. sekian.

5 comments:

epadzz zainal said...

hahahahahaha...
perasan kawan dengki...

faizunnisaqsulman said...

Haha x ke? Perasan cntik sgt sibuk kte org dengki dkt dy. Padahal perangai huduh. X sedor.

Ms. Dot said...

haha...mari kite jadi tak cantik ye..hehe,,tak byk mslh,,cume mslh duit saja..keh3..

faizunnisaqsulman said...

ms. dot: haha taw xpe. senang ati.

chaechious said...

kita kejar cantik dalam!heheheh..