Monday 17 October 2011

fikir positif untuk kekal sihat

salam.

org kate hidup ni kene positif. dalam segale hal pon kene positif. meh aku senarai ayat yang boley bagi aku kekal positif. ni berkesanlah kot untuk aku. untuk korg yang bace. cube pastu kalau tak jadi jugak pegi google care lain.

1. don't blame the fate just thank them.

2. tak ape tak cantik tak ape. at least xde lelaki miang yang nak kacau.

3. mak aku cakap xpe kalau single. x payah bazir kredit main mesej.

4. xpelah kalau x dapat dugaan maknenye tuhan tak sayang.

5. xpe lepas ni kalau masalah yang same timbul dah xde hal nak setel cmne.

6. xpe kalau orang x pandang tinggi. at least tak riak nanti.


haa setakat ni tu jek yg aku bley pikey kalau aku ade masalah. hahaha. biaselah ape yang aku alami semue orang pon alami bende yang same. tapi ni care akula.



footnote: positif positif jugak tapi realistik kene ade. nanti positif sangat satu bende pon x setel keje nak psaiko diri jek. sekian

No comments: