Thursday 3 November 2011

bile dah baru

salam

blog ni kan dah lame tak tukar name. tapi aku rase lepas ni lame lagi kot bru nak tukar. name ni mungkin akan permanent kot. sape tahu kan. so aku nak ubah blog aku. aku buat keputusan delete semue entri yang lame-lame yang aku rase macam x elok untuk aku simpan lagi. halfway through it aku view balik satu jek entri lame aku. then i realize those entries remind me of goold old times. jadi aku pon stop tapi adelah jugak yang aku dah delete. so yeah good bye 'edisi falsampah pijun' and welcome 'PIJUNISM'

haa jangan ingat aku tukar name gitu ingat aku buat agame sendiri pulak. heh. xde maknenye. saje jek nak buat reflect entri aku lately ni. and turn it into a name. xpe kalau x paham. untuk 49 dear follower tu. kepade yang bce dan x bace. thannnnkkkkk you terime kaseh. harap teruskan bace. kalau rajin klik nuffnang. kalau terlebih rajin komen. kalau paling rajin sebar blog ni dekat kwn korang yang korang rase berpotensi untuk klik nuffnang. haha. so live your life for yourself in the way that Allah knows best. May Allah bless you all. thank you again.