Friday 17 July 2009

lame lagi ke aku idop?

ASSAMLAMUALAIKUM

aku bru balik dari dgr ceramah td.. tetgh dgr tu kwn aku kol.. die ckp bapak kwn aku since sekolah rendah passed away... tu yg tetbe org yg sehat walafiat pon ble meninggal...(TRAGIC ACCIDENT) tulah da power of ALLAH...

ALLAH boleh menarik ape saje yg die nak.. bai dari segi harte bende.. kesihatan... iman mahupon nyawe..

pokok pangkal nye everything in life own by ALLAH yg maha besar .. maha berkuasa...

jd kite sebagai hambenye... makhluk ciptaanye perlu sentiase redha.. coz aku always believ that everything happen for a reason which kite cume hambe yg lemah perlu sentiase mempercayai everything yg ALLAH da aturkan tuk kite...

k lah itu saje tazkirah tuk ari ni...(bile plak aku jd ustazah????????)

renung-renungkan... dan selamat beramal...

wassalam

No comments: