Friday, 22 April 2011

bapak aku ade pokok duit-duit, bapak kau ade?

yop people.

hadoi kene taip laju ni. erm sebab. sebab. nak g toilet. hadoii x tahan sat g smbung blik.
..........................................................................................................................................................

haaa blik dah. fuh lege... (:

ok. dah smbung blik.

korang ade duit? aku da xde. tapi kelas aku byk duit. duit kelas lah bukan duit bdk kelas. aku tanye kenape duit kelas banyak. sebab dy cakap bdk kelas wajib bg duit dekat dy. seronok jadi kelas. tapi ade jek kelas yang miskin xde duit. sebab budak kelas selalu mntk duit kelas kalau pegi fotostate ke beli brang ke. kate diorg untuk kelas. tapi kelas sepatah haram pon x rase. diorg jugak yang rase. kesian kelas. x puas ati tp terpakse jugak. tapi bile kelas yang byk duit pon risau jugak takut kalau sem depan dy maseh byk duit orang yang x reti pakai kain sampai jakun tepi kain orang sumer tnye kenape kelas byk duit. eh aku tnye sbb nak taw mcam mane nak tmbh duit. bukan tuduh kelas mencurik. haha. tapi tulah kelas aku banyak duit. pandai kelas simpan duit dy. kalaulah aku pandai simpan duit macam kelas. pasti aku x merane macam ni. hurm. kalaulah saye bersabar...

so sape nak bagi aku duit. papa? hurm abeh dah. buat bli brg BIG. mama? mimpi pon x payahlah. sisters? x payah cakaplah. so sape? sape? agaknye kalau kucing blok aku ni bace. mesti dy kuarkan tapak kaki dy seluk cecelah bulu dy kuarkan duit seringgit bg kat aku. siap cakap 'nah jumpe tepi tong sampah td. ameklah.' haha. punyela kesian keadaan aku ni. org ingat aku bawak baby pink aku kayo ke. hurm. org lain agaknye mmg btol kaye la kot. aku ni kais pagi mkn pagi tauhu. erm ye tempe. mane nak kuis duit lagi ni. tang mane ni. hadoi. pasal duit tros aku x ley tido samapi dekat pukul 5 pg ni. kul 7 kene bgn dah. dahla tu jek. bukan penting pon pasal duit jek. orang kaye mcm korg xkan paham. haha. sekian





woi duit terlipat tu btolkan sket. apela. haishh




footnote: punyelah risau psl duit duit terlipat siiikeeeeeeet pon stress. sekian.