Thursday 21 April 2011

bile milo x jadi. sunyi.

helo people.


haa faizun sulman buat entri tgh mlm. ape kes sunyi kali ni pulak yang dy nak buat. toksah khuatir. kalau aku sunyi pon korang xkan lapar punye. susah lah tiap kali aku sunyi orang lain lapar.

haa. tadi petang aku menjalankan tugas menghiburkan arifah zainal. al-maklumlah. orang saket. ye setakat ni doktor belum mengesahkan cacing kerawit ape yang merasuk beliau. andaanda semua jgn risau. cerite punye cerite masuk bab demam dekat rumah sampai kurus. and aku reply duduk rumah saje aku boley kurus. haha. orang mesti cakap. 'die ni tipoooooolaah'. btol. aku duduk rumah dlm sebulan boley tron 5 kilo tanpe membuat ape-ape. tp balik maktab tros naik ntah brape kilo. naik ye naik. erm ape yang sedap ntah. den pon xtaw.

haa berbalik pade kes sunyi tu. kenape orang boleh sunyi. padahal tgk kiri kanan ade jek orang kan. bg lone ranger at heart mcm den ni. mmg susah nak carik orang yang boley bebtol rapat. rapat duduk sebelahsebelah tu beserlah. rapat laga pipi laga bontot tu alar perkara biase. ni rapat yang sampai orang tu buat salah pon rase cam dy tu wat amal jariah jek. haa. susah taw nak crik org cmtu. alarh boipren tu lain cerite. kalau dah name boipren tu. kentut pon wangi. buncit pon kacak. loser pon charming. tapi bile tang kawan. haa ade x suke sanela ade x suke sinila. mmg manusie ni bute. bende penting dengan x penting pon x reti beze. tapi tula. org jenis lone ranger ni. org luar nmpk bdk ni happy bebeno hendaknye, padahal masalah dy ni berlori-lori. siap ade van dok hon hon lagi blakang lori tu. org luar nmpk bdk ni dok sengih can kerang busuk, padahal malam duk nanges sampai mate jadi cam hantu ju-on tu haa. orang x nampak. lone ranger ni selalu sunyi sbb dy x pernah reti nk berkomunikasi dgn org. nmpk dy ckp ok jek. lancar. tp sebenarnye bile dy duduk sorg-sorg dlm bilik ke jamban ke. dy mesti pikey. ape bende yang dy ckp td. pastu mrh diri sendri takut dy dah kecikkan ati org lain. haa kan susah jd lone ranger ni.

so kalau anda rase anda lone ranger. jgn risau. setakat ini sunyi itu kawan kite.




laa aku sunyi. hang pi teriak pasai pa. haishh.





footnote: sori panjang. tak ade inspirasi ini malam. cume sunyi. haha