Friday, 29 July 2011

orang putih kate brani jadi lain.

dare to be different.

hoho. kalau manusie ni mulut jek pandai cakap. tapi bile buat hati kecut perut kecut tapi bile cakap amboi bukan main luas lagi korang gebang kan.

haa bunyi aku mcm marah bukan. xdelah mrh sgt cume terkadang terkilan.

mesti kalau korang jumpe orang pakai pelik sket mesti korang akan pandang pastu pandang rakan disebelah dan mule sok sek sok sek. apelah salah orang tu kan. aku bukan salahkan sesaper. secare jujurnyelah aku cakap aku gitu jugak.

tapi bile aku ni datang mood nak buat refleksi diri. aku rase apelah salah orang tu. dy bli barang yg dy pakai tu. pakai duit dy. paling kurang pon duit mak bapak dy. dy pakai macam tu pon sebab dy rase lawa, stylo pakai macam tu.

bru dy nak rase keyakinan diri tu naik dgn lebih tinggi. sekali orang duk ngate dekat dy. kesianlah dekat dy. kekadang aku pon akui orang pakaian diorg melampau dari segi auratnye. tapi siape kite nk judge dy kan. dari mengate baik tegur elok elok btol x?

so renung-renungkanlah ye. aku pon bukan orang yang baik dari segale segi. tapi sekali sekale cube sedor diri tu sket. egt sekali ko bajet bagus. selamye perangai tu melekat dekat ko macam taik gigi. orait dah tu jek. malas nak tmbh. panjang dah ni rasenye.





aku cube untuk jadi lain dengan memakai kasut ini ketike keluar ke mall td.
akibatnye. orang dok mengate aku.
sekali lg aku cakap aku x marah.
haha.
sekian.



footnote: 'walk your talk' bukan satu bende yang mudah.

1 comment:

♥ cik kieranaa ♥ said...

background and header terbaekk..

btol ke u pegi mall pakai selipar kaler lain2 tuh?

biar btol? hihi..

btw..da folo u. hit me back okeh.