Wednesday, 28 September 2011

terime kaseh lah.

salam.

ni bagi yang x berkenaan xnak amek peduli pon xpe. ni khusus untuk orang yang kurang adab dan amanahnye.

terime kaseh ye kawan. terime kaseh. xckop sorang ko nak tikam dari belakang. ni ko tikam aku plak. hah. tambah lah koleksi orang yang ko tikam kan. elok la perangai orang guris hati ko sket. teros amanah orang tu kat ko ko bocorkan la. apela. elok lah sangat perangai macam tu. weh kalau kau nak harap muke jek lawa otak jek pandai duit jek banyak. tapi sfat amanah xde. baik x payah la. dah ko gi la jalani hidup ko yang serbe bahagie tu. aku pelik dah ckop serbe serbi pon ade mase lagi nak khianat orang ke? dasar loser. ko dengan buah hati pengarang jantung lelaki xde jantan ko tu same jek. due due xde keje. selagi x tgk orang lain susah kulit nye gatal gatal agaknye. dah ikot ko la. memang kurang ajar ko ea. depan aku mmg baik tahap gaban macam kucing miang mintak garu. belakang aku. hal rahsie aku pon ko nk berkongsi maklumat dengan jantan ko kan. weh dahla. ko memang xde life sangat ke? orang mntak tolong care baik bukan mase mntk tolong tu tengking maki ko ape semue. bukan susah. suruh jage amanah senang jek.

dahla. orang macam ko x gune buat kawan. pegi mampus. tu jek aku boley kate. sekian.


footnote: aku dah kate aku memamg x suke orang cantik lawa kaye ni. tgk ape org jenis ni dah wat dekat aku. sekian.

5 comments:

epadzz zainal said...

weh..
xstory pun..hek3..
meh lepak saudagar cite sampai abis
meh...
sian btol ko jun..
aku pun xtau nk kate ape kat manusia2 macam gini..
tak pernah kena..
sabar lah..
kitorang yang tak lawa tak kaye
tapi baik gile ni ade jer...
:)

faizunnisaqsulman said...

hahaha aku kalau boley nk letak gmbr dy itamkan mate. tapi x bwk hardisk plak. haha bile nk lepak saudagar? isnin depn ley. arini x ley la syg. hahaha. aku gtaw da ke ya. ko akan nmpk idung yaa berasap. haha

epadzz zainal said...

isnin depan lah.boleh3..
sape?tertanya2 weh..oh, ya pun kene jugak..
em, mcm dpt agak sape..

faizunnisaqsulman said...

erm dy bdk kelas kite dowh. haha. sape lagi kan klu yg bese berkongsi cerite dgn suami x suami cmtu.

PUCCAnis said...

oh pijun..sabole..blm kene kat die...

epaa...bakpe dopleh bukok blog epa nii...:(