Wednesday 23 May 2012

aku sentimental?

salam.

haha. title mmg romantis. aku sentimental. puahahaha. atau sekadar mental. aku rase bile kene masenye setiap manusie mesti ade part yang dy sentimental. macam aku ni kalau tgk citer sedey sket haa mule la.lagi la kalau citer tu ade orang saket cancer takpon puas bercinte sekali last last partner dy mati. tak pon hilang ingatan samapi kepale kene hempuk kat dinding kali kedue baru egt. haa tu sedey woo. aku senang merembeskan air mate kalau tgk citer. yes. yes. luar tough dalam hati taman orked. abes nak buat macam mane bukan aku ade suis on off bab nanges nanges ni.

nak dijadikan cerite aku tgh exam week. nak abes da pon. org lain duk struggle chitravelu sane chitravelu sini. aku blah la lu jek. duk gasak pegi tgk glee la layan korea la. semue bende yang bg aku nanges. muahaha. yang aku pasti kalau result aku down terok nanti aku nanges dalam ketawe jela. dah salah sendiri kan.

so pade sape yang ckop ckop sentimental tu. tak pe jgn risau anda bukan seorg yang sensitif mahupun ratu air mate. anda cume manusie biase yang mudah tersentuh. basically aku nak back up diri sendiri.

footnote: okay aku ni onon bru abeh bcae note slide show untuk exam pagi ni. so yeah wish me luck.

No comments: