Thursday 12 May 2011

drama

heyo peeps

drama. anda pernah tgk drama? tak kesahlah drama melayu cina india korea jepun filipina mexico venezuela omputih arab thailand indonesia korea eh. eh. da. hurm malaysia ni memang satu malaysia. drama saje dah lambangkan satu malaysia. drama wajib wakil setiap kaum kat malaysia ni. termasuk yang pendatang asing nuh. patot diorg tak reti reti nak berambus balik negare sendiri pon. haissh. hah. drama. mesti korang suke tgk drama kan. drama ni sebenarnye ape.



kate ning baizura: drama. tari cipta pon tercipta
ning nyanyi lagu drama




kate nasir bilal khan: "akuuu... rase... dramaaa.. niii... bende yang akuu... buat untuk.. bagii.. anak bini akuu.. makan.





kate david teo: waa rase.. drama bagi wa manyak duit woo. wa kaya maa.




kate max 247: kami m-pop grup yg hot tu. tgk lah kami amik gmbr nmpk pusat. jgn risau kami dah basuh pusat sebelum amek gmbr taw. kami kan lelaki jambu.~~ aww



max247: pusat kami hot. sampah


haa tgk susah taw drama. diorg yg kat ats tu wat drama cari makan. kite ni wat drama free jek. haram jadah satu bende pon x dpt. dala. orang mulut memang macam haram pon. dalam sepuluh orang sorang pon belum tentu cakap pikey gune otak sumer main lepas ikot sendap kentut diorg jek. memang lah sakit hati terase hati marah hati emo hati. semua pasal hati lah. tapi sedangkan yang dipertuan agong pon orang boleh kondem lagilah kite yang bukan berketurunan darah puteri jawe ni. haha. kalau orang saket kan hati kau. kau saketkan hati orang tu balik. aku ulang orang tu sahaje balik ok. kau saket hati dengan sorang xkan 20 orang lain pon kene terlibat kot. hadoi. kate nak hidup bermasyarakat. ni hal kecik x puas hati dengan sorang satu jiran tetangge terlibat. pe citer ni minah mamat pakcik makcik sekalian. kau sakit hati dengan 2 or 3 orang jek. tapi disebabkan drama yang meletus ko boleh saketkan hati sampai 20, 30 orang. jadi kalau nak cakap pasal dose. dose sape lagi banyak. tupon kalau nak masukkan hukum dose pahale la. haa pasni satgi aku plak kene attack sbb cakap pasal dose pahale padahal aku pon x betul. haa tu lain cerite. kene tggu ade orang attack aku dulu bru aku emo pasal tu haha. dah la x perlu nak drama selagi david teo x bayar korang. aku pon malas nak drama sebab ahmad idham dah 3 bulan x byr gaji aku. so malas nak drama lagi dah. pade yang suke drama. g donlod drama bebanyak xyah nak wat drama sendiri. sekian


footnote: jgn caye plak dialog kat gmbr atas tu. rekaan semata-mata. maaf kalau ade yang bace entri ni dan terguris. biaselah. terguris. kate namenye hidup. haha. aku sendiri pon terguris gak. sekian.

No comments: