Tuesday 31 May 2011

kawan cop sirim.

heyo peeps.

whoa lamo den x update. ingat nak update mase 29 aribulan lepas. tapi sebab mak aku asyik duk sebelah jek. pastu lappy ni plak keyboard 'j' xde. make x brape nak branilah nak duk sebok update blog time tu. jgn risau ye cik ayuni noor. janji tetap janji. akan aku tunaikan. haha.

aku bukak blog arini tibe tibe aku bce ayat dari seorang blogger ni. alah name xyah disebutla. nak jugak ke ek. hurm. alar blog epadzz tu. sumer taw punye. hehe. dy kate kawan biar x ramai asalkan berkualiti.

tibe-tibe aku berpikir. macam selame ni x penah berpikir. kali ni pikir dalam sikit. aku ni kawan yang baik ke. untuk kawan kawan aku. jutaan terime kaseh lah aku ucap buat u ollzz T__T haha. yelah. banyakbanyak orang. aku jugak korang pilih wat jd kawan. thanks sebab aku sedar aku ni lagi banyak bad points dari good points.

untuk apeape yang buatkan korg terguris datangye dari aku. i'm sorii. sekian.




this pretty much says it all.



footnote: bukan aku yang crik pasal dengan cik arifah kite. erk. agaknye. hehe. sekian.

No comments: