Tuesday, 7 June 2011

berkorban apa saja

salam.

hahahaha(ketawe jahat). kenape awal awal da ade ketawe jahat. nak jwn soklan tu kene citer satu bende ni dulu.

ini ceritenye

aku benci kelawar. tamat. ok. pendek.

tapi tu hakikatnye. aku sangat benci kelawar. kenape? adelah satu tragedi duludulu mase kecik. sape nak taw datang tanye aku sendiri. kalau ade orang yang tibetibe datang depan aku cakap 'oh comelnye kelawar kaler pink.' aku amek gambar dulu kelawar tu *whoa. kelawar kaler pink. mane nak carik* pastu esok. sumpah. orang yang cakap tu hilang gigi tige batang. tu menunjukkan betape aku sangat sangat sangat sangat sangat x suke kelawar.

ok. balik kepade ketawe jahat diatas.

kepade sesiape yang bace dan sangat suke kelawar. aku sangat sori. tapi tepat jam 8 malam tadi. seekor kelawar jantan dewasa (agaknye) telah terkorban ditangan aku. aku jadi sangat geram bile aku tengah syok tgk tv ade bende huduh kaler itam duk terbang terbang atas kepale aku. dan bile dy landing depan mate aku. aku rase mase tu dy memang dah mengucap da. naseb. ajal dah tibe. plus penat aku kene sapu najis beliau hari hari. sori batman ):




ok. yang ni horror.





footnote: kepade sesape yang sayang kelawar. sori. tapi nak buat macam mane. aku x suke. so. sekian



*entri ini ditulis semalam*

2 comments:

epadzz zainal said...

nak tau lagi pasal kelawar tak?
tgok la majalah 3 minggu ni..
hahaha..


weh..apesal blog ko
ade malware detect..

faizunnisaqsulman said...

aku xtaw lah weh. aku bese proceed jek.